17 Aralık 2008 Çarşamba

Hakkımda

Merhaba! Ben Orkhan... İlk aşamada kimse ismimi doğru söyleyemez. Nedenini de bilmiyorum. 2005 senesinde İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo TV Sinema bölümünü kazandım! Hayla okul devam ediyor o ayrı bir hikâye zaten. İsmim hiçbir zaman doğru söylenmiyor. Bazıları bana Orhan diyor bazıları Orxan diyor bazıları Orhun diyor, Okan diyenler bile var ki bu durumdan çok rahatsız oluyorum. Hatta bir ara ismimin Yüzüklerin Efendisi filmindeki Org'lara geldiği bile söylendi:) Ama işin gerçeği ORKHAN! Neyse boş zamanlarımı boş geçiremiyorum sürekli bir yerlere koşuşturuyorum. Kendi çapımda grubum var müzik hayatıma öyle girmiş ki günlük hayatıma fazlasıyla yansımız otistik çocuklar gibi bazen fazla sanal âleme dalıyor, kulaklıklarım kulağımdayken son sesin verdiği hazla yolda yürürken bir gün araba çarpacak… Tuvalette çizgi roman okumaya bayılıyorum. Para bulduğumda gezmeyi de ihmal etmiyorum tabii. Konserden konsere koşmayı severim. Yeni aldığım kaykayımla kayarken de düşmeyi… Sinema içimde bir tutkuya dönüşmüş ve bazı günler film izlemeden uyuyamıyorum. Okula başladığımdan itibaren her sene 1-2 tane kısa film çekiyorum yâda çekmeye çalışıyorum. Hayattan zevk almaya çalışıyorum. İnancı olmayan birisiyim. Kendi götümden uyduruk felsefelerime inanır, gönlümü eğlendiririm. Seçici ve aşırı duygusallığım yüzünden çoğu zaman yalnız kalıyorum. Ukalalığı hiç sevmem ama sürrealizmi severim... Yardımseverim ama hayatta her şeyin karşılıklı olduğuna inananlardanım. Karmakarışık bir insanım, her isdediğini yapmaya ve tüm hedeflerine ulaşmaya çalışan! Bazen dışarıdakiler benim farklı olduğum için bakıp gülüyorlar ama farkında değiller ki ben de onların hepsinin aynı olduğu için gülüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder