17 Aralık 2008 Çarşamba

Kafamdaki Sorular

Grupumuz için yazdığım ve severek söylediğim bir şarkı sözlerini paylaşmak istedim...


Kafamdaki Sorular

Küçükken düşündüğüm soruları
Düşünüyorum hala ben
Kimsenin bilmediği bu soruları.
Bazen robot olduğumu
Düşünüyorum hala ben
Beynimin duvarları aşamadığını

Nerden geldin bu hayata / dünyaya
Neden buradasın?
Peki, nereye gidiyorsun?
Biliyor musun?

Kimin için yaşıyorum
Düşünüyorum hala ben
Bizlerden birilerinin zevk aldığını
Başlangıcın nerde başladığını
Düşünüyorum hala ben
Sonucun nereye varacağını

Nerden geldin bu hayata / dünyaya
Neden buradasın?
Peki, nereye gidiyorsun?
Biliyor musun?

Düşünerek kendimi bitireceğim
Düşünüyorum hala ben
Hayal gücümün mantığımı yendiğini
Neden bunu size anlattığımı
Düşünüyorum hala ben
Yalnız düşünmenin acı verdiğini

Nerden geldin bu hayata / dünyaya
Neden buradasın?
Peki, nereye gidiyorsun?
Biliyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder