17 Aralık 2008 Çarşamba

Ölen Sevgilim / Zamanda Yolculuk


Bir zamanlar çok sevdiğim bir sevgilimden ayrıldıktan sonra hiç bir şeyi eskisi gibi değiştiremediğimi öğrendiğimde, sadece bunun çaresini zamanda yolculukta aradığımı anlatan bir şarkımız... Aslında burada öfkemi (zamanda keş ki yolculuk edebilsek de hatalarımızı düzeltebilsek) haykırıyorum!

Ölen Sevgilim

Elimizdeki şeylerin değerini bilmiyoruz bazen
Kaybettiğinde anlarsın geriye dönüş yoktur zaten
Bir şans daha hep isteriz hedefe ulaşmak için
Yâda tüm olup bitenleri beynimizden atmak için

Onun için ben zamanda yolculuk istiyorum
Geçmişime geri dönüp yeniden doğmak istiyorum

Sevgisini içimden sökmek için her yolu deniyorum
Geceleri uyku tutmuyor sarhoş gibi geziyorum
Yeni başlangıç ararmış gibi kendimi kandırıyorum
Ama o çoktan unuttu bile kendime acı veriyorum

Onun için ben zamanda yolculuk istiyorum
Geçmişime geri dönüp yeniden doğmak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder