3 Ocak 2009 Cumartesi

Sarı Kedim Benim!

Onunla tanışmam bir tesadüf müydü neydi bilmiyorum ama işaretler vardı... Bundan eminim... Tüm oklar tek bir yönü gösteriyordu çünkü...



Özellikleri:

Kedilerin en güzeli... Bundan eminim. Siyah kedileri sever, mayışır yanına… Gerçi siyah kedi de az mayışmıyor ama:) Biraz yaramaz gerçi ama… Sırıtan kedi. Sürekli sırıtır. Karanlıkta yola abdestsiz-besmelesiz mi çıkılmış, boğazına atlar adamın, ama boğmacasına değil aklını başından almacasına. Bayılır ayılırsın ki aklin gitmiş büsbütün, adini unutmuşsun. Salyan sümüğün sicim gibi akmaya başlamış. Eli ayağı soğuk kedim… Sarı kediyi arıyoruz! Sarı kedi kucağımda oturuyor blog yazıyor:) Ben de onu seyrediyorum. Büyük bir zevkle kedinin mırıltısını dinliyorum. Şimdi, her yer karanlık sarı kedimi sarmalamış durumdayım:) Soru sormazsan konuşmaz kedim. Konuştuğunda da tüm dertlerimi unuttuğum an! Rahatlatır beni konuşmasıyla! Kedim benim! Kedim benim! Kedim benim! Seviyorum sarı, pis kedimi!

1 yorum: