3 Ocak 2009 Cumartesi

Vermeyiz, Alırız!

“Evet, o geceyi iyi hatırlıyorum… Çekimler bittikten sonra sabahın altısında uydum ve 3 saat sonra kalktığımda burun boğaz tıkanmış durumdaydı... Ama “Haymooo” ağabeyimizin müthiş, harikulade ve fevkalade yere göğe sığmayan destansı (God Father gibi bir şey) bir oyunculuk sergilemesinin ardından bu iş büyüdü ve BLACK CAT PRODUCTION stüdyolarında "amatör" bir şekilde kurgulandıktan sonra yılbaşı özel gösterimiyle "HAYMOOO FUN CLUB" üyeleri için gruba sokuldu... İyi eğlenceler ve iyi seyirler dilerim efendim” dedim bir zamanlar… 2007 senesini 2008 senesine bağlayan günlerde. Nerdeyse koca bir sene sonra “Vermeyiz, Alırız” videosunu Şak ve Yudolfun saçma sapan ama hiçbir zaman unutamayacağım “Almancasıyla” sizin beğeninize sunuyorum! Faho abi seni seviyoruz!



Black Cat Production © 2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder